Partner i USUS

Vi er blitt en del av USUS -  Næringsklynge for bedrifter i reiselivs-, opplevelses- og kulturnæringen på Sørlandet og i Telemark. USUS har dedikert fokus på gjenkjøp og verdien av eksisterende kunder.

Utdrag av de konkrete målene til Usus

Usus-mål nummer én: Sørlandet og Telemark skal bli best på gjenkjøp.

* Ni av ti som besøker Sørlandet og Telemark skal komme tilbake for å besøke mer av regionen, bli lenger og få fortreffelige opplevelser i alle ledd. Gjestene skal ha gode minner og anbefale Sørlandet og Telemark til andre.

Gjestene skal bli så fornøyd med det de opplever, ser eller spiser hos deg at de kommer tilbake til Sørlandet og Telemark igjen og igjen.

 Og gjestene skal være så fornøyd at de forteller om bedriften din og de gode opplevelsene de har til alle de treffer.

Lillis i media

Reporteren fra NRK smaker seg igjennom det brede og rike utvalget av smaker som finnes bak frysedisken, den ene smaken topper den andre og tar begrepet gelato til nye høyder. 

NRK Radio Sørlandssendinga 24.07.2015 - 2/2

Vær med når NRK Sørlandets reporter var med på åpningen av Lillis hvor kundene stod i kø langt nedover gata lenge før Terje og Lilli Baardsen åpnet dørene. 

NRK Radio Sørlandssendinga 24.07.2015 - 1/2

– Det er både en isbar og en isfabrikk. Vi blir en av destinasjonsbutikkene i Lillesand som er definert av kommunen som en forretning som vil gjøre at flere turister kommer hit, sier Terje W. Baardsen. 

Lillesand-Posten 21. Juli 2015